czwartek, 30 kwietnia 2015

Mix inspiracji & OOTD

Hej, dawno nie było posta, ale w końcu mi się udało zabrać za niego. Niestety czasami nie miałam czasu, czasami pomysłu, czasami po prostu brakowało mi zdjęć, które mogłabym tu dodać, ale już są więc spokojnie mogę się zabrać za pisanie posta.
Więc u mnie nic nowego, poza tym, że jestem świeżo po egzaminach. Myślę, ze poszło mi całkiem dobrze. Dla mnie najtrudniejszą częścią były przedmioty przyrodnicze. Reszta uważam, że wszystko po staremu. Codzienna rutyna się powtarza, czego nie lubię.
Na dziś przygotowałam dla Was mix inspiracji min. z tumblra. Będzie to wiązka zdjęć/obrazków, które mam nadzieję, że Was zainspirują tak jak mnie.


Jeśli podoba Wam się tego typu post piszcie w komentarzach, a postaram się zrobić kolejny taki ;)


OOTD















Może macie pomysły na następne posty? Jesli tak to piszcie w komentarzach ;3

2 komentarze:

  1. Świetne inspiracje i cudownie wyglądasz <3

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. świetnie zdjęcia,bardzo ładny sweter:)

    http://fashionkill4.blogspot.com/2015/05/0505-pierwsze-urodziny.html

    OdpowiedzUsuń