czwartek, 5 marca 2015

#Tag - Moja Przeszłość

    Hej, więc dawno nie było posta, ponieważ miałam duzo spraw na głowie - bierzmowanie, egzaminy, kartkówki i sprawdziany z dnia na dzień. W końcu mogę odpocząć i napisać posta, ponieważ dziś nie poszłam do szkoły.
W tym poście chciałabym się z wami podzielić moją przeszłością, jak ona wyglądała, ponieważ wiele się od tamtej pory zmieniło.
Więc kiedyś byłam osobą nieśmiałą, która bała się zaufać ludziom, nikogo nie poznawała. Teraz jest inaczej jesteem bardziej otwarta (bardziej niż kiedyś), podchodzę z dystansem do niektórych osób, jeśli komuś przeszkadzam to jest jego problem.
Kiedyś nie miałam własnego stylu, nie potrafiłam się "ładnie ubrać", z czego teraz się śmieję, jak ja wyglądałam, ale na szczęście ogarnęłam się i nie jest, aż tak źle. Bardziej się zainteresowałam modą i lepiej ją rozumiem.
W przeszłości nie wierzyłam w siebie, (czego możecie się dowiedzieć z poprzedniego posta) byłam osobą, która boi się spełniać marzenia, ale juz się z tego wyleczyłam. Dostałam szansę na to, aby uwierzyć, w siebie, w swoje marzenia.
Kiedyś (jak każda dziewczyna w tym wieku) byłam niedojrzała, śmiałam się z innych, nie szanowałam. Teraz to się zmieniło. Zaczęłam być bardziej odpowiedzialna, odważna.
Mam nadzieję, że choć trochę przybliżyłam Wam moją przeszłość.
A tutaj kilka fotek z ostatnich kilku dni :







3 komentarze:

  1. Świetny post, naprawdę :) Pisałam ostatnio podobny!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale świetny mix zdjęć :)

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie
    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. fajny post i zdjecia
    http://mandyy-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń