czwartek, 27 listopada 2014

5 rzeczy, których nikt (chyba) o mnie nie wie!

          Hej ;) Ostatnio kompletnie nie miałam weny ani inspiracji na temat nowego postu, więc szukałam po blogach i często znajduję Q&A, ale ja nie chcę kopiować. Wymiśliłam więc taki temat, w którym napiszę 5 rzeczy, których o mnie nikt nie wie. Przynajmniej mam taką nadzieję ;)


1. Jestem bałaganiarą 
Otóż zawsze kiedy sprzątam wiem gdzie co kładę, ale kiedy tego potrzebuję, nie  mam pojęcia gdzie to jest. Po prostu u mnie jest to już tak przyjęte, że kiedy czegoś bardzo potrzebuje, nie wiem gdzie to jest. Natomiast kiedy szukam czegoś innego zawsze znajdę tą pierwszą rzecz.

2. Mój wymarzony zawód
Dla wszystkich może być to śmieszne i niemożliwe, ale jednak jest to moje marzenie, aby zostać modelką. Tylko nie jakąś amatorką, ale zawodową. Żebym dla niektórych ludzi była też wzorem do naśladowania, że osoba tak nie ważna z dnia na dzień wygrała życie, spełniając swoje marzenie. Także zamierzam spełnić swoje marzenie i jeśli komuś się to nie podoba, to wybacz ale mam to gdzieś. To już jest twój problem, a nie mój.

3. Mam problem ze słownością
Kiedy mam czytam coś na jakimś przedmiocie, nie lubię tego, ponieważ jak przeczytam kilka wyrazów to wszystko mi się zamazuje, baardzo szybko czytam i w międzyczasie wydaje mi się, że się jąkam, czego nienawidzę!

4. Moje miejsce urodzenia
Tak naprawdę urodziłam się w Stalowej Woli, jak całe moje rodzeństwo. Tam też mieszkałam do czasu gdy poszłam do przedszkola. Ale nie żałuję, że tu mieszkam, ponieważ poznałam wspaniałych ludzi !

5. Kocham ...
Nikt tego nie wie, ponieważ tego nie ogłaszam, ale moim jedynym uzależnieniem jest śpiewanie. Po prostu to kocham! Śpiewam praktycznie codziennie po kilkanaście razy. Nie ma dnia, żebym tego nie robiła. Natomiast bardziej robię to cichutko. :D

To by było na tyle, wymieniłam takie najważniejsze rzeczy, o których nikt raczej nie wie. Dziękuję <3


2 komentarze:

  1. Super post, kilka punktów pasuje do mnie xd ;)

    Może wspólna obserwacja? Daj znać u mnie:
    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. kurtki najlepsze;)
    zapraszam do siebie, pomóżcie mi zacząć wszystko od nowa ;)
    http://cherrrryw.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń